2009. október 8., csütörtök

Velünk mindig történik valami...

Merthogy most az, hogy nekifutottam valaminek, a jobb hátsó combomon lett két seb, az egyiket össze kellett varrni a doktornéninek, a másikat meg majd Embereimnek kell betadinozni, jujj, ezt nagyon utálják, hát még én hogy fogom.
De a legnagyobb baj nem is ez, hanem hogy házhozszállítást kellett kérni a doktornénitől, mert hiába az ébresztő injekció, engem az altatás nagyon ki tud ütni.. Ennyire:



Két-három órával a beavatkozás után most már azért jobban vagyok, konkrétan annyira, hogy megtanultam a tölcsérben is felszedni a labdát a földről.

1 megjegyzés:

  1. Édes Luca(varázs)!Ugye jól vagy?!
    Ez nem is tölcsér, hanem igazi korona, ami nagyon jól áll Neked.A betadinozás meg majd csak menni fog. Az Embereid nagyon jók és szeretnek. Zénó(csoda)val beszéljétek át az Oszi-kalandot és legközelebb biztos könnyebb lesz. Vigyázzatok egymásra!Sok simi Nektek és puszi az Embereteiknek: az (egyik) Embered apukája.

    VálaszTörlés