2009. október 20., kedd

Véééégre...

...én is "herélt" macska lettem!!!!
Ha ez azt jelenti, hogy én is ehetem a nagyobb bogyós kaját, ami eddig csak a Bonifácé volt, akkor megbocsátom ezt a délutánt. Konkrétan, hogy a doktornéni nem elég, hogy elaltatott, felvágta a hasam, és ivartalanított. Én ugyan nem tudom, ez mit jelent, csak annyit, hogy ez kellett ahhoz, hogy én is olyan finomat ehessek, mint a Bonifác. Köszi, Gazdasszony, hogy megbeszélted a doktornénivel, hogy én - bár lány vagyok, még- - is ehetem a fiúknak valót.
Mindenki megnyugtatására elmondom azért, hogy bár nem kaptam ébresztő injekciót (az meg mi?), az előzetes előrejelzésekhez képest sokkal hamarabb magamhoz tértem. Már ettem is egy kis párizsit. Azt minden nap kapunk. Akkor, amikor együtt vagyunk négyen. Betámadunk a konyhába, és akkor Gazdasszony nevet, és előveszi a párizsis bödönöket, és akkor kapunk párizsit. Még jó, hogy ez így maradt az ivartalanításom után is. Ez azért hiányzott volna.
Ez pedig az első kép, hogy ivartalanítva vagyok, a látszattal ellentétben nem a fenekem mosom, csak szeretek a bidében dekkolni. Meg a kádban. Ez a kettő.


1 megjegyzés:

  1. Édes Jázminka! Igen, mostantól egyenrangú lettél a finom hamizásban, és egy csomó gondon meg túl vagy anélkül, hogy át kellene élni a megpróbáltatásokat. Köszönd meg a Gazdaasszonynak....

    VálaszTörlés